Tema: Re: del prozektoriu su judesio davikliu
Autorius: Sail
Data: 2013-09-17 08:05:01
Daznai numirsta patys sviesdiodziai. Kartais, priklausomai nuo konretu
lempos modeli gaminusio kiniecio ranku kreivumo - labai daznai. Tai zinoma
ne problema, perlitavau sviesdiodziu jau ne desimti.

Kartais nusibaigia patys draiveriai, ir tas jau nelabai taisosi, bent jau as
neradau, kame ten reikalas, t.y. ko gero pati mikruske numirsta. Tada lempa
lieka jau atsarginem dalim.

Daznai tos lempos sviecia prasciau, nei deklaruojama.

Kai visa tai sudedi i kruva, tai gaunasi kaip ir sudas. O kilminga
alternatyva, kurios linka nurodziau, yra pakankamai brangu.
Tai va ir spresk, vera ar ne. Nors kartas, jei kinietis daug maz teisingas,
pasitaiko ir padoriai svieciancios tos lempos.

Pvz. elektriniam dviratyje kinietiskos lempos kol kas dziugina, persidariau
su jom sviesas, tai sviecia kaip motociklas.