Tema: Re: molis pecius lauke
Autorius: Saulekas
Data: 2013-09-15 12:52:36
as tai pirties peciu plienini su molinem plytom ir moliu apmurijau, bet
jeigu patekdavo vandens ant siules tai paplaudavo. Dabar nutepiau giluminiu
gruntu, tai px tas vanduo dabar, gali pilti kiek nori siules sutvirtejo kaip
reikiant, ant pytu patekes vanduo cirska, tai reikia manyti kad temeratura
tikrai nera zema. Gruntas SAD-54