Tema: Re: kas tas duju genracinis katilas
Autorius: Night
Data: 2013-09-14 11:13:54
Buvau kazkada pas viena kalvi Garliavoje, jis garazu masyve 3 ar 4 garazus
susijunges, rusy gyvena, sake namo tik savaitgaliais grizta. Tai va,
pasakojo, kad jam kaimynas padangas atiduoa, o jis turi burzujke i kuria
telpa padangos nesmulkintos - sveJkuolis vienok :) Kitas veikejas, kur man
malkas skalde, pasakojo, kaip sildosi kurendamas senus skudurus, kailinius,
smalos gabalus - cia kaime, tradicini peciu :) Taip kad plokstes dar visai
pofig, sakyciau :)