Tema: Re: pakomentuokit samata plz
Autorius: GunGame
Data: 2013-09-13 15:50:37
Teisingai, as apie apdaila kalbejau. t.y. apie estetini vaizda. nes kiek yra
teke matyti tai sienos tokios kreivokos, nudazytos ... nu kaip ir voleliu,
bet sakyciau kad teptuku, ir taip paskubomis numojuotos. O pinigai uz tokias
apdailas ten paimami visai neblogi - 25-35Lt/1m2 eiles (glaistymas -
dazymas, be medziagu). tai man kazkaip nesirisa tokie pinigai ir estetinis
vaizdas. todel musu meistrai ir dairosi I vakarus.