Tema: Re: IR + geoterminis
Autorius: bzik
Data: 2013-09-12 14:37:58
tai šiltink ir daryk rezervinį sklepuko šildymą. Jei normaliai žemėje, tai
nebent labai šaltą žiemą kas gali nutikti. Pas mane nešildomam statiny 1m
pusrūsis (aukštai gruntinis) su 2m apšiltinta (20cm) antžemine dalim. Viso
~22m3. Pernai +4 palaikymui per sezoną sunaudojau ~120kw/h.

"dddddd"  wrote in message news:l0s7ev$hbq$1@trimpas.omnitel.net...

kadangi garazas butu kartu su sklepuku, kur butu laikomos bulves ir t.t. tai
dideles temperaturos nereik palaikyti uztektu ir +10, garazas butu kartu su
namu, kur visas pastatas butu apsildytas.