Tema: Re: Laisvos zemes pirkimas is valstybes, namu valda
Autorius: DDD
Data: 2013-09-10 08:53:59
Magenta spalva pazymetas bendras sklypas, keliu savininku. Cyan spalva
iskirta dalis priklausanti parduodamai daliai kurioje yra ir garazas.
Privaziavimas prie garazo ir prie savo namo dalies tik per cyan sklypo
dali.Ivaziavimo riba aptverta tvora, tačiau teisiškai tai valstybine
žeme. Idelus variantas butu jei ivažiavimas priklausytu visiems, o dalis
paciam gale prisijungtu prie Cyan sklypo. Kokie manot galimi variantai?