Tema: Re: Q: Gipso profilio tvirtinimas prie lubu
Autorius: finito
Data: 2013-09-03 13:34:37
Pas mane gipsininkai naudojo sukamus kaiscius 30mm beroc. Kalamus kaiscius
siule nenaudoti, nors ir pigesni.

Del gaisro atvejo tai kaip ir px, blogiausiu atveju perimetrinis profilis
staciai isuktas i sienas laikys tavo lubas. O jei jau ant tiek degs kad
viskas lydysis, tai dzin kad lubos uzkris, vis vien jau lavonas busi.