Tema: Re: Stiebas veliavai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2013-09-02 16:39:49
Dar Kretingoj viena debila mačiau - prisikabinęs pilna kiema vėliavų, nuo
Lietuvos iki bibliotekininkų padėjėjų asociacijos. Bet, kad yra tvarka ir
kaip tai priklauso daryt - nieks žmogui nepasakė...

"Sail"  wrote in message news:l0233j$62b$1@trimpas.omnitel.net...

Gyvena pas mus toks brandus pilietis netoliese.

Tai kai vejas pucia, jo veliavos stiebo trosas bam bam bam bam bam bam bam i
veliavos metalini kota. Taip diena ir nakti.
Pardon my French, bet jofana kaip uzpisa tokie brandus tautieciai.
Galima dar brandziai issikelt kryziu virs namo ir 6 ryto sekmadieniais
skambint varpais. Man juk vis vien nesimiega.