Tema: Re: Seno stogo apsiltinimas
Autorius: AurimasB
Data: 2013-08-30 10:47:19
putų jei pagal strą reik tiekpat, nes jų varža panaši kaip ir vatos, tačiau jei tikėt pardavėjais jų reikia mažiau dėl sandarumo, su kuoim aš sutinku, tačiau formaliai tarkim norint gaut energetinio naudingumo sertifikatą bus žiūrimą tik į storį, nes str`e priimta hipotezė kad namas ir yra sandarus, žinoma šiltinant vata tai utopija.. tai čia esminis momentas ir būtų,, kitas momentas neaišku ar laikui bėgar tos puros neišsisandarins dėl skirtingų jų ir gegnių deformacijų..