Tema: Re: OFF: Pjuvenos rūkymui
Autorius: Resolut
Data: 2013-08-30 10:43:35
Ple , kaip visi ispindejo, ismodernejo- senus gerus irankius
pamirso.Elektriniai, benzininiai etc .Skiedras parduotuveje perka ... Juk ne
bute rukykla stovi, kur pagalio kokio nerasi . As irgi geras- diskiniu
pjuklu malkas skiedromis varau. Tiksliai, reiks kirviu pamojuot.

O kam tau elektrinis oblius, jei yra tokiu
http://www.e-senukai.lt/index.php?stoken=F5A5A126&cl=eshop_detail_search_results&alist_tab=articles&sCategoryID=1.080603&cnid=---&sKeyWord=oblius