Tema: Re: gyvatuko tenas
Autorius: Dunduk@s
Data: 2013-08-30 09:03:58
2013.08.29 21:22, For example: John Smith rašė:
> O šildymo įrankiu negali būti lituoklis su reguliuojama temperatūra
> antgalyje?
>
> Gal šitai pagelbės
> http://www.youtube.com/watch?v=GogxajNnA0k&feature=c4-overview-vl&list=PLPH4KDcsWwWYDblqkOwod0v1rXNLQlQqK

Gali. Bandžiau lituoklį, lygintuvą ir net orpūtę, bet tik nusipirkęs
įrankį supratau, kad iškarto reikėjo pirkti, o neužsiiminėti žaidimais.
Tiksliau, rezultatas pradėjo tenkinti per tenkinantį laiką. Šildymo
įrankis tikrai geras kaip ir brauklė su šlifavimo kempinėlėmis. Iki
pilnos laimės dabar trūksta tik apsauginio lako man, bet jį skirtingoms
medžiagoms reikia parinkti, o vienas „pieštukas“ apie 40 Lt. Kol netenka
idealiai suvesti paviršiaus apsieinu be jo.

Reklaminiuose filmukuose taisomi horizontalūs paviršiai, todėl atrodo
labai lengva, bet, taisant vertikalius paviršius veiksmas tampa kur kas
sudėtingesnis net ir su minimu įrankiu, o be jo „vaškas tik varva“ pro
šalį, bet tik ne į reikiamą vietą. Nežinau, gal yra geresnių įrankių,
bet šie tikrai apgalvoti ir savo funkciją atlieka.

Šiaip tai Gritija dabar lieka man gausiai skolinga už tokią reklaminę
kompaniją :).

--
Su visa pagarba,
Dunduk@s