Tema: Re: Dėl vejos aeravimo
Autorius: Sail
Data: 2013-08-29 14:40:00
Va kaip tik prie temos - mano pievoj visur dafiga durtiniu duobuciu
atsirado. Ir prisikta visur, sudas juodos spalvos, dydis kaip slimoko.
Kas ten per gyvis gali but, kuris taip kenkejiskai elgiasi?

Nesu pievos puoseletojas, bet kad taip butu pribadyta duobiu ir suarta - jau
erzina. Isaeravo taip, kad norisi ta gyvi priciupti, tik neaisku ko ieskot.