Tema: Re: Indaploves klaida
Autorius: Zilve
Data: 2013-08-27 21:52:42
Ar kai klaida rodo ir neveikia girdisi tylus zyzimas?
Jei padarinejus dureles startuoja - bus nusproges siurblio kondikas. Jis
duoda starta varikliui paleidziant.
Klaida ismeta, arba kad neveikia siurblys arba kad perkaista vanduo (nes
neveikia siurblys) o duris padarinejus sokteli itampa ir pakanka to
variklio paleidimui. Vnz man taip buvo, ieskok meistro, man kainavo 60
Lt su viskuo KNS.