Tema: Re: power consumption
Autorius: DasI
Data: 2013-08-27 07:47:22
On Mon, 26 Aug 2013 23:01:54 +0300, domo wrote:

> jo, yra vienos ir dvieju faziu. Gal 2 faziu geriau.
Jei irenginys kurio elektros sanaudas ketini matuoti yra vienfazis, tai 2-
fazis tikrai niekuom negeriau. Ish kitos puses man nepanshu, kad tas
Brennenstuhl ish tikro yra 2-ju faziu, bo rozete tai viena. Kad 2 tarifai
tai kitas klausimas. Tik beda, kad ne visiem ish tokiu eina normaliai
tarifu keitaliojima suprogramuoti, kad 1-5dieny 8:00-24:00 butu vienas
tarifas, o 24:00-8:00 ir savaitgaliais visa para kitas...
Nu ir dar su tokiais beda, jog dauguma ju zheuriai netiksliai rodo, ypach
kai eina kalba apie negalingus prietaisus ir/arba naudojanchius reaktyvine
galia.

> http://www.e-senukai.lt/statyba-remontas/irankiai/matavimo-irankiai-
prietaisai/apskaitos-prietaisai/elektros-skaitikliai/energijos-islaidu-
matuoklis-emg-7_2.html

> http://www.e-senukai.lt/statyba-remontas/irankiai/matavimo-irankiai-
prietaisai/apskaitos-prietaisai/elektros-skaitikliai/energijos-islaidu-
matuoklis-1506600-pm-231-e-brennenstuhl_2.html

> "Dikiz"  wrote in message news:kvfoge$rn9$1@trimpas.omnitel.net...
>
> su elektros
> skaitliuku,http://www.e-senukai.lt/statyba-remontas/irankiai/matavimo-
irankiai-prietaisai/apskaitos-prietaisai/elektros-skaitikliai/vienfaziai-
elektros-skaitikliai/477902193022_2.html