Tema: Re: Namo sildymas
Autorius: T:\)
Data: 2013-08-27 00:44:23
mano nuomone labai teisingi pastebejimai.
Is praktikos gal 5 (o gal daugiau) metu senas murinukas buvo palikinejamas
ziemos sezonui visai nekurenamas. Pelesis neisimete. Vedinimas naturalus
kiek pro langus/ventiliacija istraukia.
Kaiminysteje buvo namu kur pvz 1 auksta sildo ir gyvena, 2 auksta atjunge.
Skundesi, kad pelija (speju smakiai).

T:)