Tema: Re: vidines durys is DORVILA +/-
Autorius: tomuco
Data: 2009-05-20 08:14:51
Laba diena,
Dorvila kažkaip labai jau brangokai paskaičiavo. Už baltas MDF plokštės
duris (1vnt.) 1200,00 Lt. + įdėjimas. O vat kitoje firmelėje man už 3vnt.
balinto uosio masyvo duris su įstatymu paskaičiavo 5000,00 Lt. Bet ir tai,
mane pažystamas durnina. Sako, kad čia aukso kaina. Kad tokias pat duris
galima ir už 3000-3500 lt. pajamti. Tai dabar visai susikonfuzijau. jau kaip
ir buvau nusprendęs jamti duris. O dabar vat blaškausi, laikas bėga, o
tulike reikia garsiai dainuoti :)