Tema: Re: koks katilas tinka medziui ir anglims?
Autorius: Dar321
Data: 2009-05-06 20:36:06
Kai malkos pošlapės - dar blogiau (tekdavo iš peties pagramdyt), bet ir sausas kūrenant užsinešdavo kapitaliai, tik sausu brudu. Šią žiemą kūreno malkos/anglys - vėlgi tas pats š...
Mažasis ratas yra, 3-eigis automatinis vožtuvas (60 C), katile palaikoma minimum 70 C.
Neperseniausiai SSSS praeidamas pro naują tokį modelį žvilgtelėjau - daug kas pakeista/nuimta/užvirinta/išmesta, nes senajame modelyje visa tai neveikia...

Su pagarba,
Darius