Tema: Re: Laiptai
Autorius: T:\)
Data: 2009-05-05 13:21:07
as pries metus uzsakinejau laiptus mediniai (uosis) aukstis apie 280, be aiskteles, bet pakopos pasisukancios 180 laipsniu (daugiau medienios tokiom pakopom iseina). Kaina buvo 5 klt. Dabar manau gal net siek tiek pigiau, tiek del medzio atpigimo, tiek del darbu. Dare laiptus neveinam kaimynui, tai kaip ir rekomenduotas. Gali pats sugalvoti dizian, jei nori gali jam pats nupiesti ar kokia foto nusisuti kokiu tu noretum. Jei tinka kaunas, tai galiu duoti kontaktus.