Tema: Re: COMM: ekovata
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-05-05 11:39:08
> visas medinis namas siltintas ekovata: sienos is isores slapiu budu, visur
> kitur sausu.
> Pries 2m. pasirinkau kaip idejiskai geriausia varianta rastiniam namui
> renovuot. Pliusas, kad landi, suformuojamas istisinis apsiltinimas. Sudety
> chemija nuo puvimo ir grauziku.
> Siemet ziema darem termografija. Nusiskundimu siltinimu neturiu. Gal todel,
> kad pas mane sluoksniai iki 30cm :)
> Minusai sausos - smulkios, labai grauziancios dulkes. Uzputinejant
> sluoksniuojasi netolygiai - vienur daugiau suplakama, kitur maziau ir laike
> [...]
Galvojau apie slapia ekovata, bet kaina mano manymu per didele. Palyginimui TOGO PUTA su darbu kainuoja 350 litu / m3
http://www.revida.lt/lt/Video/
Pasyviam namui jos pakanka 15cm storio kas atitiktu kokius 4 kartus storesni vatos sluoksni. Atitinkamai ir kaina.
Apie sandaruma "Šiluminė varža ar sandarumas – kas svarbiau? arba KAI P ŠIL TIN TI NAM Ą"
http://www.gamo.lt/assets/Problem%20str_stat%20ir%20arch_2008.pdf

Kitas pastebejimas, kad slapia ekovata, gavusi dregmes, "isskysta" ir sukrenta.

Siuo metu ruosiuosi siltinti stoga. Ant gegniu sudeta plevele ir cerpes. Pasirinkau TOGO PUTA. Ji bus uzpusta is apacios tiesiai ant pleveles. Mase prisiklijuos prie pleveles ir gegniu. Siltinant vata tektu sluoksni storinti kelis kartus ir pigiau nebutu. Didziausias minusas butu tas, kad del storesnio vatos sluoksnio tektu pazeminti lubas.

Kol kas matau vieninteli birios ekovatos panaudojima tai palepiu perdangu siltinimas,
o slapios vatos panaudojimas galetu buti rastinio namo isores apipurskimas.