Tema: Re: pastato energetinio naudingumo klase C
Autorius: T:\)
Data: 2009-05-04 15:56:49
Nu jo, pagal skirstyma tai cia jau c3 klase, kaip ir daugiau blogai nei gerai :)
Bet idomu ar yra lietuvoje namai su A klase?

O siaip, jei tiketi ka paskaiciavo tai sildymas ne taip jau mazai kainuotu. pvz 60 kv.m butui metinis poreikis butu 12600 kwh. Jei imti 1kWh kaina 30 centu - 3780 Lt/metams arba po 630 lt per 6 menesius. Buto sildymas man sia ziema kainavo pigiau. O dar ivertinus, kad butas senos statybos nerenovuotame muriniame name, kur langu lotis sudaro beveik 25 proc butu isoriniu sienu (jie imti tik su lauku besiribojancias sienas butu 50 proc).

T:)