Tema: Re: Po kiek malkos ?
Autorius: Aidas
Data: 2009-05-04 15:16:27
Pamiršk uralus, 21 amžius :-))) Mačiau tą miškovežį, berods naujas mersas,
labai aukšti stulpai, gal kokių 4-5 metrų bendras aukštis. Na bet čia ne
mano reikalas, faktas kad veža. Nes skaičiavau jau iškrautą priekabą iš
tikro tiek ir gaunasi, jei ne daugiau.
Gretimam poste įdėjau kainininką, kodėl ten po 60 kubų parduoda, kaip manai
?