Tema: Re: Vejos sodinimas ir laistymo sistema
Autorius: Pi.
Data: 2009-05-04 15:05:39
tai anot situ reikalavimu tureti laistymo sistemos man be sansu..:) nors du
kaimynai is to pacio grezinio naudojasi sekmingai.. ai tiesa as dabar
"matuoju" is namo prisijunges zarna.. per zalvarine jungtele.. kurios
diametro dabar nepamenu bet ji tokia nedidele.. coline gal skaitosi.. tai 10
litru tikrai ne 15 sekundziu bega..