Tema: Re: sarvuotos durys
Autorius: Spakains
Data: 2009-05-04 10:42:37
Pas mumi firmon atvaręs buvo Abloy atstovas, tipo reklamą darė, tai ten
pas juos kažkokia taijs patentuota cilindrinė sistema (pas visus kitus
ta spyruoklinė, tai ten su visrakčiu yzy atseit), tai bent jau dėl
atrakinimo buvo pasirengęs bb duot nukirst, kad su jokiais visrakčiais
neatrakinsi, sakė galiu palikt kokiam mėnesiui, galit bandyt :D. Aišku
kitas dalykas yr pragręžimai ir t.t., nuo to jokia spyna neapsaugota (yr
tik atsparumo klasės, aišku kainos kategorijos), nu bet čia jau skaitau
užima laiko ir, kas svarbiausia- triukšmo, toks įsilaužimas. Teip kad
jaučiu durys tinka belenkokios plieninės su normaliais zoviesais, o bent
vieną spyną reiktų gerą įsidėt, kad bent jau su visrakčiu atrakint neitų.
p.s. kiek ten teisybės tame, kad abloy'jaus atrakint neina tai bbž, bet
čiūvas gan rimtai šnekėjo.