Tema: Re: Klausimas del banguotu bituminiu lakstu
Autorius: bzik
Data: 2013-08-26 15:53:20
http://www.complaintsboard.com/complaints/onduline-c229412.html

"priest"  wrote in message news:kvfikt$l3s$1@trimpas.omnitel.net...

Neparaðysiu, nes neskaièiavau. O neskaièiavau, nes neieðkau alternatyvos
bitminiam ðiferiui. Jis man tinka ir pagal kainà, ir pagal iðvaizdà, ir
pagal kokybæ. Þinau, kad yra geresniø/kokybiðkesniø alternatyvø, bet man
ðiuo atveju pakanka ir ðitos. Todël klausimas vienas: kaip iðsirinkti
geresná ið bituminiø ðiferiø ir tiek.

priest