Tema: Re: Daugiabutis ir el. orkaite
Autorius: Vytautas
Data: 2013-08-23 12:12:50
nu tai ble ble. tai ko mes norim kad LT butu normali salis? visi tik ziuri
kaip apipist, nupist ir pan. vietoj to kad kaip zmogus susimoki ir valio. o
dabar apgaudinejam, mokesciu vengiam - ir ka turim ogi bobuciu pencijos tik
360. tikiu, kad jei butu visi saziningi, nebutu kysiu policininkams,
gydytojams (ypac jiems) ir visiems kitiems, pencijos butu kiek didesnes, ir
siaip visi butume laimingesni.
bet dabar nemazai yra homosovietikusu, ko pasekoje esam tokie kokie esam :(