Tema: Re: Mokestis uz elektra Vilniaus rajone
Autorius: display-name
Data: 2013-08-13 17:05:32
Nepriemoka tau atsirado tikrai ne del to, kad moki pagal plana "namai
plius". As toki pat turiu. Tik Lesto daro toki "pagerinima" tau, kad jei per
menesi suvartojai daugiau negu vidurkis, tai ta menesi ima mokesti uz
vidurki, o likusia suma ideda i nepriemoka, kuria po to isdesto ateinantiems
trim menesiams. O is kur tie 655,28 Lt pas tave tai isvis neaisku, cia gal
vidurkis + nepriemokos dalis.
Tu rasai "Bet atsimenu, kad kaina sumazino ir parase lyg man kazkokia butu
nuolaida suteike." tai cia greiciausiai ir buvo tas mano minimas
"pagerinimas", ko pasekoje ir atsirado nepriemoka.
Ivykiu istorija ir saskaitos neturejo dingt, perziurek dar karta saskaitas,
pagal tai ka deklaravai ir kokia "nuolaida" menesiui pritaike. Manau ir
atrasi galus.
As tai pasiskaiciavau metini el. suvartojimo vidurki ir issidalinau per 12
men. ir paprasiau Lesto toki vidurki nustatyti, nes man netenkina ju
skaiciavimo sistema ir moku pagal vidurki, tai gaunasi, kad ziema nedamoku,
o vasara permoku, bet metu eigoje viskas issilygina. Dėl to kas menesi
nuraso vienoda suma ir nereikia kas menesi nurasinet el. skaitiklio
parodymu.
O perskaiciavimu datos neina sutarti, nes perskaiciuoja arba kai tu
deklruoji faktinius rodmenis, arba kai tikrina skaitliukus. Buna kartais
karta i metus patikrina, o siemet kokius 2 kartus tikrino.