Tema: Re: Garažo plytelių prileidimas
Autorius: dz
Data: 2013-07-14 21:15:54
na pas mane plyteles net kelis cm lenda i lauka, tarp plyteliu ir trinkeliu
silikono kokiu 4mm sluoksnis, laiko gerai, tiesa plyteliu klijai pilnai
elastiniai, ty knauf k4

"Terpentinas"  wrote in message news:krrfra$2dl$1@trimpas.omnitel.net...

Pas mane buvo tokia konstrukcija kiemo trinkelės privestos prie garažo
vidaus plytelių ties ta vieta kaip užsidaro vartai. Kai nuleisti vartai iš
lauko matosi trinkelės iš vidaus matosi garažo plytelės. Problema ta, kad po
žiemos nulakstė plytelės. Matyt pašalas kilnojo trinkeles, ir kartu pakėle
plyteles. Dabar išardžiau konstrukciją, pragręžiojau skyles ties
plytelių/trinkelių sankirta, tam, kad vanduo galėtų laisvai nutekėti į
gruntą (žvyro pagalvė aukščiausia vieta sklype). Noriu į tarpą jungiantį
trinkeles su plytelėmis įdėti kompensacinę juostą, kad negalėtų trinkelės
pasislinkti ir pakelti plytelių, šiek tiek prikelti juostą, kad įeitų į
vartų gumos išpjovą, taip apsaugosiu garažą  nuo vėjo, įvažiuoti netrukdys
guma laisvai deformuosis, taip šluoti gal ir bus nepatogu. Kokie būtų
komentarai, kokią gumą ar kitą medžiagą patartumėte naudoti kaip
kompensacinę.