Tema: Re: Ieskau statybininku - nes dabartinis neturi apyvartiniu lesu
Autorius: wolfas
Data: 2013-07-12 23:24:18
Nu ble 155 kLt manau net pakankamai kaip avansas ... tik popieriai
nesuspėjo iš paskos su krize ir norais, o dabar statybininkas tiesiog
šiuo momentu kai man reik reikalus judinti neturi apyvartinių lėšų...
pajudės gal po metų, kai bankas bus labai piktas ir turėsiu bereikalingų
rūpesčių... Į smulkmenas nesileisiu tiesiog ...

Kritikos ar panašiai neprašau. Noriu statybininkų nuorodų ar panašiai
kurie nesėdi šiknoj ir nori veiklos, o piniginis klausimas - derybų
reikalas.
Dėžutės su apdaila prašau. Baldai ir visa kita įranga jau mano atskiras
rūpestis.

ačiū iš anksto už info