Tema: Re: Lazerinis nivelytas
Autorius: Darius-B
Data: 2013-07-06 10:27:14
Jeigu reikia nedaug tasku tai liniuote prie fotiko trikojo pritvirtinu ir
vienas pasimatuoju.

"Aurimas B"  wrote in message news:kr8924$s94$1@trimpas.omnitel.net...

tai vat aš irgi iš geodezijos dėstytojo archyvo nusipirkau 1970m optini su
stovu liniuote, puikios būklės už 300lt, paklaida apie 3mm 100m, kai visi
tie mėgėjiški 3mm būna per 10m.

minusas kad turi dirbt dviese, vienas laiko liniuote, kitas žiūri
užrašinėja..

"Darius-B"  wrote in message news:kr75nl$a0u$1@trimpas.omnitel.net...

Jeigu sau, tai pilna senu rusisku optiniu nivelyru po 200 Lt. Pats turiu
1958m gamybos, veikia kuo puikiausia. Aisku pries darba reikia kokiu
5..10min sureguliavimui.

"zazas©®"  wrote in message news:kr73n6$8q3$1@trimpas.omnitel.net...

pirk is karto geresni ir su stovu ir  gaudykle komplekte ,
nes lauke neturesi ka daryti sauleta diena....
nepades ir raudoni akiniai...
dar galima is geo fennel, leica, ada , cst berger ziuret..
yapc jei reikes lauke atkreipk demesi kad lauko darabms butu, tada kaina
nedziugins...