Tema: Re: REQ: Tvoros statytoju Kaune
Autorius: mindis
Data: 2013-07-02 17:26:08
pasidomek tvoros.lt, tik ten kontaktiniai laidiniai telefonai man
neveike - susrask info pagal kontaktuose nurodyta UAB pavadinima. Man
Kaune jie dare toki tipo autostradini varianta(impregnuoti kuolai ir
tinklas) 300 metru. tai jie pasirode pigiausi ir greiciausi. likau
patenkintas. nezinau kaip su kitos rusies tvorom.