Tema: Re: Patarimo del valymo irenginiu...
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2013-06-10 12:42:53
2013-06-10 11:09, prom rašė:
> Tai kad Augustas nurodo, kad valo ir chemiją:
> http://www.august.lt/lt/produktai

Neparasyta kaip tai daroma. Isivaizduoju, kad pries patenkant nuotekoms
pas bakterijas, turetu nuotekos praeiti pro buferine talpa, kurioje butu
nusodinama neorganine "chemija" su reagentais. Tai turetu kainuoti
nemazus pinigus, nes "chemija" turi buti izoliuota nuo bakteriju.

> Tiesa, Traidenis rašo, kad su chemija "susitvarko". Tik tas susitvarko,
> tai bakterijos nežūsta, ar kažką išvalo?
> "Draudžiama naudoti buitinę chemiją dozėmis, didesnėmis nei nurodyta
> instrukcijose. Nuotekų valymo įrenginys susitvarko su normaliais
> skalbiklių, valiklių bei kitų chemikalų, naudojamų buityje, kiekiais."
> http://www.traidenis.lt/lt/solutions-and-products/detail.php?
> ID=9&item_ID=76

Pas mane padaryta viskas paprasciau. As ismatas nuleidziu atskira
kanalizacijos linija.