Tema: Re: Rekuperatoriaus nauda
Autorius: Zilve
Data: 2013-06-07 18:43:03
Uz filtrus tai permoki nerealiai!
Pasidomek ekofiltrai.lt, uzklauses pagal savo matmenis, busi nustebintas.
Reklamos nedarau, nesusijes asmuo, bet uz savo 5 komplektus x 2 filtrus
Renovent HR Medium rekupui sumokejau 120 Lt, be to, geresnes klases :)
Padare ir remeli ir filtruojancia medziaga apsiuvo. Kai visus
sunaudosiu, nenesiu remelius, bus turbut dar pigiau.

O kad amalva ne geris - nenustebinai. Mano jau 2 metus eksploatuojamas
Renovent jokiu problemu neturi...
Jei po 2 metu nusprogo guoliai, tai shudas o ne guoliai ir shudas o ne
rekupas. Ir nereikia rasyti, kad rekupas neatsiperka, jei nusipirkai
sena netobula modeli. Tiesiog suklydai rinkdamasis produkta.