Tema: Re: be or not to be - Lenkija
Autorius: mix
Data: 2013-06-07 17:33:34
nuspresta, kad dirBPsim su vietiniais )
nors pagal banda imant atrodo kad ten viskas geriau daugiau pigiau, bet
visa trachamudija su pirkimu, parvezimu - nevilioja.

gerai paieskojus ir pas mus yra visai nieko variantu.

"Statybininks"  wrote in message news:konfpm$epg$1@trimpas.omnitel.net...

baik tu juokus; transportas kainuos tarkim 1000lt, kas yra +2-3% nuo
medziagu biudzeto, na tikrau autorius nesvarstytu tokio varianto, jei kainu
skirtumas tik toks