Tema: Re: medis ant ribos
Autorius: Forpus
Data: 2013-06-05 17:12:21
jei nesusitari su kaimynu, tai pjauk ir viskas. turetu buti geras marozas,
jei pas kaimyna tik saknys, o pas tave visas medis ir neleidzia pjauti.
blogiausiu atveju aplinkosauga ipaisys keleta simteliu bauda ir tiek ziniu.
Pasodinsi salia 3 naujus medzius. Aisku reik greiciau kol Mazuronis nepakele
iki 10K uz medi :)

"jonas"  wrote in message news:kol7bf$gan$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

ar yra koks nors reglamentavimas - auga medis praktiškai ant ribos mano
sklypo su kaimyno. Ir nors jo kamienas eina kaimyno sklype, bet visas
jis pasviręs į mano pusę ir nuo lapijos meta didelį šešėlį. Kaip žinau,
tvorų aukštis ir šviesos pralaidumas yra reglamentuoti. O kaip tokiu
atveju? Jei pvz. kaimynas susigalvoja mišką pasisodinti prie pat mano
ribos, tai po gerų dešimt metų aš saulės iš vis nebematau :)
Ar galima jį kažkaip legaliai nupjauti, nesileidžiant į dideles kalbas
su kaimynu?

jonas