Tema: Re: Metaliniai profiliai ir kt
Autorius: bzik
Data: 2013-06-04 11:48:20
profiliai mėtosi pas bet kurį prekiautoją metalu, bet ten gausi pirkt 6m ar
12m gabalą, kurį tau supjaustys norimu ilgiu. Žiūrėk kuri kontora tau arčiau
(dauguma bazuojasi A.Paneriuose). Jei reikia mažmena, lieka kuklus sss,
ermitažo ar makvežos pasirinkimas

"eyjafjallajökull"  wrote in message

Aha, nu bet vis tiek, matomai tingėsiu važiuot kast žvyro tai gal ir be
nuolaidos reiks pirkt.
Žodžiu, jeigu čia 40 kg sauso mišinio, tai kiek viedrų košės gaunas?

Beje, tai negi nieks nežinot kur man tų profilių nusipirkt? O gal pas ką ūky
nenaudojami kur voliojas? priglausčiau:)
Reikia Vilniuj.

"bzik"  parašė naujienų news:kok3ci$bi3$1@trimpas.omnitel.net...

taip, negalioja:
http://www.senukai.lt/index.php?&cl=content&tpl=5394d33d9b3788914.79943594

"ManTas"  wrote in message news:kok390$bea$1@trimpas.omnitel.net...

Kad akcijos tokioms prekėms lyg ir niekada negaliodavo...