Tema: Re: help: kregzdes
Autorius: Mindenas
Data: 2013-06-03 09:06:01
Visas savaitgalis su slanga rankoje, vakare - kietas shpetys ir chemija...
Nepadeda niekas. Pririsau raudonu kaspinu, tai toj vietoje nelipdo, bet
lipdo uz metro sone,,, Teks siandien ieskoti dar spalvotu kaspinu ir apristi
visa kraiga, busiu pan. kaip Kinijos kvartale :(((

PS: su Karcheriu nepasiekiu, kazkaip jis man silpnai pucia arba nemoku
instrukcijos skaityti. Max. veiksmas 50cm., o paskui tik dulksna...
Karcheris 5700. Cia normalu?
--
Minde