Tema: Re: karkasinis
Autorius: Pjero ELNIAS
Data: 2013-06-02 23:22:24
Dzūkija, Punios apylinkė.

o tu vatą dėjai į sienas ?
aš žiauriai jos nemėgstu - vos paėmus į rankas imu kosėt.
galvojau apie Gamo putas, bet brangu labai - pasirinkau  Eko vatą
(sienos 20 cm, stogas 30. varža 5 ir apie 7,5 atitinkamai).

Šlapiu būdu purškiama vata užkiš visus smulkius plyšius, kurie
neišvengiami montuojanat karkasą.
pagrinde interjere naudosiu sendintą medieną, tai sienų trūkinėjimo
nelabai bijau ;)