Tema: Re: Gyvenamasis namas vietoje ūkinio pastato?
Autorius: Toxis
Data: 2013-05-26 19:20:11
Elektrenuose?!.. O.. Na, tada tikiuosi tuos 50 ar kiek kvadratu 'statyt'
ruoshiesi I gyli, tada gal kazhkas isheis, kitu atveju siulau nepradet, ar
bent jau tikrai nuoshirdzhiai prisest, pasiskaichiuot, tada uzhsimest 20%
contingency.. tada uzhsimest dar 40%.. ir zhinok, kad dar kokiu 20/40%
truks.. minumum

"Mr.Green"  wrote in message news:knlgo7$4dv$1@trimpas.omnitel.net...

Mano butas aišku pigesnis, bet man gyventi Elektrėnuose daug labiau patinka,
nei Vilniuje.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Tavo turbut brangesnis?

"Mr.Green"  wrote in message news:knlf3e$2j1$1@trimpas.omnitel.net...

Na, pagooglinau. Neįsivaizduoju, kaip tokioje vietoje gali būti butai
brangūs? Aš gyvenau Kalvarijų gatvėje, langai buvo į Ozo pusę, neduok Dieve.
Dulkės, triukšmas. Tik antrą valandą nakties transporto triukšmas nurimdavo,
ketvirtą ryto vėl prasidėdavo. Siaubas.

"Toxis"  wrote in message news:knlbh8$ukr$1@trimpas.omnitel.net...

o ish googlo irgi ishmete uzh nelankyma?:)

"Mr.Green"  wrote in message news:knkk5h$v7l$1@trimpas.omnitel.net...

O kas tie Vilniaus vartai? Žinau tik Aušros vartus, bet su jais nieko bendro
neturiu.

"Toxis"  wrote in message news:knj312$jmb$1@trimpas.omnitel.net...

griauti ir jo vietoj statyti, o.. tada tikiuosi, kad dabar tau priklauso
visas ahtuntas vilniaus vartu aukshtas...

"Mr.Green"  wrote in message news:kni00g$bjo$1@trimpas.omnitel.net...

Na, man nedega, nes ten stovi namas. Nežinau, ar jį rekonstruoti, griauti,
statyti priestatą, ar išvis kitoje vietoje naują sukalti. Pusseserė už 75
klt pardavė dalį žemės ir susikalė namuką už tuos pinigus.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

T.y. rimtai bent antro tiek neturi? Nu tada pavydziu.

"Mr.Green"  wrote in message news:knghte$2hm$1@trimpas.omnitel.net...

Priklauso, kokio dydžio namas. Ir kokia įranga.