Tema: Re: pirkimas internetu...
Autorius: Drambliukas
Data: 2013-05-18 00:59:43
Dekui uz atsakymus, naudosiuos mokejimai.lt . Dar labai noreciau, kad kas
nors trumpai ivestu mane i webmoney t.y. padarytu apzvalga.
Siuo metu kylantys klausimai. Atsidariau saskaita mokejimai.lt, paprase
prisijungti prie seb banko, viskas ok.
Dabar turbut reikia atsidaryti saskaita webmoney sistemoje ? Kur ta padaryti
? webmoney.ru ar gal galima is tos parduotuves is kurios ketinu pirkti.
Vienu zodziu gal galetumete surasyti visus veiksmus, kuriuos dar turiu
atlikti, kad galima butu nusipirkti daikta is Rusijos internetines
parduotuves

Dekui