Tema: Re: Kur vysnia Vilniuj nupirkt?
Autorius: vilius
Data: 2013-05-03 23:05:12
Girdejau irgi kad zagarvysne nusala Vilniaus regione. Pardavejas sake kad
viena is atsparesniu veisliu nuo parazitu ir nelabai ten jos sala. Tipo gali
pirkti kita, bet jei esi pradedantis tai reikia imti atsparias veisles.

5 vaismedziai pirkti medelyne, visi prigijo - vazonuose.

"Vidas Makauskas"  wrote in message news:klt2hp$cd9$1@trimpas.omnitel.net...

2013-04-29 14:22, Sail rašė:
> Patarkit plyz, kur vysnios sodinuka vilniuj nupirkt, su zemem, o ne
> israuta.
>
> Praejusiais metais israuta nupirkau, ir neprigijo. Internetas paieskose
> nepadeda. Vdrug sakau uzmate kas kur nors.
> Prie maxima bazes buvau - vysniu nera, tik tresnes.
>
> Dekui jei kas patars.

Visi vaismedziai, pirkti maksimoje, auga ir ziemoja. Is medelynu
neprigijo arba nusalo. Ieskau Zagares, bet maksimose nebuna. Aplink
Vilniu, Pagiriuose, link Nemencines... aiskina, kad Zagares vysnios
neatsparios salciams ir todel neturi !!! Kas ten pas juos per veisles,
jeigu mano tevo sode jos nesusaldavo ir prie 30 laipsniu salciu.