Tema: Re: Zoliapjove
Autorius: Darius-B
Data: 2013-05-02 22:26:05
Panasu, kad su visom vejapjovem yra problemu. Kaip kam pasiseka.
Ko nesitikejau, tai kad tie varikliai vis dar karbiuratoriais, kaip kokie
VAZ2101:)

"Ged"  wrote in message news:kltq82$ch6$1@trimpas.omnitel.net...

Va zmones raso kad su honda dar daugiau problemu...

As taip pagalvoju gal B&S variklius surenka kaip nors pigiau tiems
Jonseriams nes is tikro visi gamintojai deda aplink tuos pacius variklius ir
I brangesnius modelius.
Tai gal kokie vikingai ar husqvarna kelia didesnius reikalavimus surinkimui
ir tie varikliai geresni, nes nu dabar tai truksta zodziu kaip
siknarankiskai surinkta.

Beje jeigu ziuresi "partner" tai jie viens prie vieno kaip jonseriai tik
lipdukai kitokie suklijuoti. Bet maciau partneri su hondos varikliu, o ar
tai geriau ar ne neaisku.

Seip dabar rinkciausi kad butu:
1. Ne B&S varikli
2. Kitoki valdyma (nenoriu turet rankenos ant vairo kuria reikia spaust kad
vaziuot)
3. Rankini gaza (neautomatini)
4. plastikine deze
5. Centrini aukscio valdyma. Jonseriai turi kiekvieno rato atskirai ir tipo
gali paleisti kad viena puse auskciau o kita zemiau. Tiesa pasakius to
niekad neprireike. O paciu ratu pakelimas nuleidimas labai nemaloniai
padarytas ir beje man buvo brokuotas - teko remontuot.

"Darius-B"  wrote in message news:klt3dc$di8$1@trimpas.omnitel.net...

Hmmm... Panasu, kad Jonseredo nepirksiu:)
Aciu.

"Ged"  wrote in message news:klt0co$9e9$1@trimpas.omnitel.net...

Zodziu turiu Jonseri beveik toki pat, tik su elektro starteriu...
Kadangi kitokiu vejapjoviu nesu turejas tai mano nuomone labai vienasaliska,
bet nuomone yra: tai sudu sudas, husqvarna nusipirko jonseri, partneri ir
dar kazka ir gamina pigius sudu gabalus. nes
1. elektrinis starteris niekada ir nekure normaliai, ar galingumas per mazas
ar greitis per mazas, zodziu kol salta uzkuria, o kai silta nebesikuria.
Pirkau su strateriu nes galvojau kad zmona kada gales nupjauti.  Bet
starteris nekuria o ranka uzkurt ne jos jegoms.
2. Brigs and strator variklis sudu sudas. Automatinis kuro reguliavimas
priklausomai nuo variklio pakrovos. Musu meistriukai jo nemoka sureguliuot,
teko paciam siustis manualus is interneto ir reguliuot (isardant puse
variklio). Surinkimas ir daliu kokybe sudrankiu lygio. Neimanoma elektro
magneto tarpeliu nureguliuot nes nuslifuota kreivai (gal but del to sunkiai
kuriasi). Jonserio servisas sake kad karbiuratoriu surinkimas blogas ir jie
juos daznai perrinkineja. As pats perrinkau nes pludes adata niekaip
nenorejo uzdaryti zikleriu - rezultate visas bendzas subega I cilindra
stovint. Tai nekalbant kad uzsisiurbia, tai dar ir reikia zvake atsukt ir
bendza ispilt!!!!!!
3. Variklio surinkimas sudrankiu lygio nes kuro slangele ideta tirpstanti
bendzine!!!. As apakau kai ja numoviau - gumos purvas bega I karbiuratorui.
teko pakeisti ir nusipirkti kraniuka, kurio neidejo I sita komplekta.
4. Maisas zolei po 2 sezonu suplyso per siule....
5. Po 3 sezonu suluzo abu galiniai ratai - servisas sake kad cia liga ir
nespeja vezti nauju (Tokie pat kaip paveiksliuke).
6. Norint kad ji vaziuotu, reikai ta raudona rankena spausti, tai pirstai
nuvargsta po keliu valandu. Kitos maciau turi tokia vieline rankenele kuria
pastumi ir zoliapjove vaziuoja...

Zodziu atsizegnoju nuo Jonserio ir nuo B&S.

Buvau savaitgali restoj, tai yra normaliu vejapjoviu su subaru, hondu
varikliais, plastikinemis dezemis. Zodziu dabar ziureciau Viking, galbut
Husqvarna (turi deze kuria pripucia zoles is virsaus).

As pirkau savo jonseri su nuolaida uz 1500, tai nors ir nera malonumo bet uz
tokia kaina ji atsiperka. O tavo kaina apie 2kLt - manau jau galima ka nors
geresnio pasiziuret.

"Darius-B"  wrote in message news:kloa5u$nln$1@trimpas.omnitel.net...

Nusiziurejau Jonsered LM2156CMDA. Gal kas naudojat ir galit ka nors apie
pasakyti?

"hedgehogus paiuricus"  wrote in message

savaeige su surinkimu, galiniai ratai didesni

zoliapjoves ploti ziurek pagal maziausia tarpa tarp medziu ar krumu

--
eM