Tema: Re: Šiltnamis
Autorius: krislas
Data: 2013-04-10 13:10:03
Aš metalo prisirankiojau garaže, gręžiau skyles ir M6 varžtais jungiau
su lanku. Tokiu atveju armatūra nelabai, geriau kampuotis arba vamzdis.
Nors gal ir be prisukimo nenuneštų. Strypus kaliau apie 0.5 m. Pigiau
nei parduotuvėj būtų metalo supirktuvėj.
Stengiausi lanko galus iškelti virš žemės (apie 20 cm), nes lankas 5.5,
plėvelė 6 m, apačioje dėjau plačią lentą. Lankus išlenkiau šiek tiek
elipse, kad būtų kuo aukščiau per vidurį. Viduje du takai, trys lysvės.
Centre 80 cm, kraštuose apie 60, takai maždaug po 40 - labai taupant,
mažiau nei pėdos ilgis geriau nedaryti. Darant vieną taką, jis bus
platesnis, bet lysvės šonuose bus po metrą ir daugiau, kas nėra patogu,
kai viskas suauga.
Galuose yra po duris iš dviejų dalių. Vasarą abejose pusėse viršutinė
dalis atidaryta kiaurą parą, per karščius dieną atidarau duris pilnai.
Jeigu šiltnamis trumpas, kai kas daro su vienom durim, bet bent langelį
kitam gale dėt reikia, nes kai karšta, be prapūtimo viskas kepa.
Po plėvele paklojau ploniausią (17g/m^2) agroplėvelę. Jos būna 3m
pločio, tai lieka po nepilną metrą šonuose neuždengta. Pagrindinis
pliusas - visai nevarva kondensatas. Plius dar kažkiek užpavėsina, kas
aktualu vasarą.
Ant lankų (po plėvelėm) per patį aukščiausią tašką pakišau po faneros
juostą (seniuose parduoda), kad susidarytų per visą ilgį. Kol nebuvo,
labai greitai vanduo suranda kur užsilaikyti ir išsitampo plėvelė. Po
metų naudojimo 120 mikronų plėvelė beveik kaip nauja.
Lankus išilgai tarpusavy sukabinau medinėm lystelėm 5x5, gali būti 3x5.
prisukau tiesiog gipskartonio medvaržčiais. taikiau ties tom vietom, kur
planuojama sodinti. Prie jų rišau šniūrus.
Pas mane ilgis 5,5m, yra dvi atramos. Nei sniegas, nei "pakabinti"
pomidorai lankų nedeformavo.