Tema: Re: kas kiek laiko valote dujinius katilus?
Autorius: Sail
Data: 2013-04-03 12:37:54
Prie kondensacinio Junkerso prideta instrukcija, kaip jis ten issiardo.
Pirma karta pagalvoti dar reikia, paskiau bus visai paprasta. Ar kiti
katilai instrukcija duoda - nezinau.

Kazkokio spec irankio mano atveju tarsi praso, bet mano ranka maza, lenda i
degimo kamera ir taip, todel ma to irankio net neprireikia. Degimo kamera
pravalai vieliniu sepeciu kiek iseina, praskalauji, kazkiek sudo lauk
iskrenta. Ten mano atveju tiesiog spizinis silumokaitis ir tiek.

Elektrodus berods atsuki isimi pavalai kuo nors, kad normalus metalas be
siuksliu butu, ir susuki atgal. Jei stikliukas liepsnai ziuret apsineses, ta
irgi pravalai.

Kaip ir viskas. Nesu profas tam reikale, gal ko iki galo nepadarau, bet tiek
kiek padarau uztenka sekmingai katilo eksploatacijai.