Tema: Re: fasadines plokstes cedral
Autorius: tds@home
Data: 2013-03-01 23:28:13
pati cedral'a "po blatu" ale brokuota, tai kainavo tik apie ~30proc realios
kainos...
Is priedu pirkau tik spec. dazytus varztus toms vietoms, kurios matosi..
Siaip viska sukau su medvarzciais, bet laaaabai svarbu, kad galvute butu
isigrezianti, nes kitaip skaldys plokste.. Dar reikalinga impregnuojanti
juosta sujungimams, bet as naudojau ta, kuria deda ant pamatu
hidroizoliacijai - zymiai pigiau (gamyklos atstovai neisjuoke tokio
sprendimo:). Taip pat reikia dazu pjautoms vietoms - arba spec (su vasku)
uzsakyti is gamyklos, arba ermitaze/senukuose susimaisyti pagal RAL'a. Labai
geras daiktas yra laikikliai, jei montuojama horizontaliai (ju pirkt nera,
gavau :) Dedant horizontaliai, apacioje dedasi vedinimo profilis - vietoje
jo naudojau paprasta aliumini kampuoti, kuris dedamas ant kampo
tinkuojant... :) Kitu navarotu nenaudojau...
Montavom dviese, bet kaip ir minejo - idealu yra tryse... Dirbant tik
savaitgaliais pati cedral'a montavom bendroj sumoj gal 10
savaitgaliu...Aisku, budavo tokiu atveju, kad ka per sestadieni padarai,
vakare isardai ir sekmadieni darai is naujo :)
Beje, labai svarbu teisingai (lygus ir gerai isskaiciuotas) pasidaryti
medini karkasa apacioje, kad paskui nereiketu darbu eigoje taisyti ir
trukdytis montavimo darbus...