Tema: Re: ekologiski kaimynai
Autorius: KEdas
Data: 2013-02-19 15:35:57
Glebas rašė:
> O tuo pačiu metu, toje pačioje valdininkų įstaigoje ir dirbi, beigi
> gauni atlyginimą.

Tu klysti. Aš dirbu ne administracijoje, o taryboje. Tai dvi atskiros
institucijos ir aš tiesiogiai negaliu daryti JOKIO spaudimo administracijai.

> Tad ir klausiau kokia iš tamstos, kaip valdžios atstovo, nauda, jeigu
> gali tik tą patį, kaip "vergai" iš naujienų grupių?

Aš dažnai tą patį pagalvoju, kad darbe laikomas esu tik tam, kad
nerėkčiau viešoje erdvėje garsiai apie nekurių asmenų neįgalumą
vadovauti. Kadangi radau būdą, kaip kritikuoti viešai, tai dar kurį
laiką pastudijuosiu kontorą iš vidaus. ;)