Tema: Re: Izoliacija krosnelei
Autorius: Bastunas
Data: 2013-02-17 21:42:33
Nu ką ten per krosnies plyšį padarysi, o pirty ne tik ledas suminkštėja.
Prieš 30 metų nuogus papus 10 kartų perfotografuotose nuotraukose žiūrėjom.
Dabar ir pagraibyti galima. Nebeįdomu pasidarė.

"Gintas"  parašė naujienų news:kfr46n$biq$1@trimpas.omnitel.net...

kartais plysius uztaisyti komanda duodama todel , kad pirtyje zmonos drauges
nuogos maudosi, o pirti tokiais atvejais pernelyg noriai diedai kurena :)