Tema: Re: Veidrodis slenkanciose sistemose
Autorius: Tomas
Data: 2013-02-12 11:34:21
On 2013.02.12 10:03, Ignas wrote:
> blemba gasdinat cia mane... tik va ar yra kas realios patirties gamyboj ar
> vartojime kazko panasaus turit, nes dabar toks ispudis kad teoretikai susede
> diskutuojam ir net labai toli nuo tikrosios tiesos ta diskusija...

Tai ir sakau konkretų pavyzdį. Fabrikinės gamybos spinta su
slankiojanciom kabanciom (bėgiai ir ratai viršuj, durys apačioj į nieką
nesiremia, yra tik kreipiančiosios) durim. Durys gal 60x200cm. Veidrodis
matyt klijuotas prie plokštės. Durys per vidurį išsilenkę į ) gal
centimetrą jei ne daugiau.

Tiesa gyvenam senam name kiaurais langais. Temperatūra ir ypač drėgmė
kambary gana žymiai svyruoja (žiemą 40-60%, vasarą iki 80-90%). Dar ir
grindys kreivos :) Patalpoj su stabilesniu mikroklimatu turbūt ir durys
mažiau kraipytųsi.