Tema: Re: D?l radiatoriž prijungimo
Autorius: Sail
Data: 2013-01-09 14:43:35
Nu va, bingo - bus gyvatukas. As irgi ji prismaugiau, kad per ji viskas
nebegtu.

Reguliavimas nieko ypac gudraus. Ciupineji griztamus nuo radiatoriaus
vamdzdzius prie kolektoriaus. Vienas ar keli bus ryskai karstesni uz kitus,
ten srautas didziausias. Tu vamdziu voztuvus kazkiek prisuki ir lauki, kol
sistema nusistovi. Taip po truputi pasieki, kad griztami visur butu daug maz
panasios temperaturos.

Balansinis voztuvas - tai tokia sesiakampiu raktu sukiojama xerovina,
uzdengta plastmasiniu dangteliu kolektoriaus virsuj. Kiek vamzdziu, tiek ir
balansiniu voztuvu.