Tema: Re: karsto vandens silumos siurblys
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2013-01-04 09:55:31
2013-01-03 23:24, Bangis rašė:
> O tu tikrai ta nama stataisi? Nes kiek pamenu tai kelinti metai tu vis
> "baigineji" kazkokias statybas. Dabar antri metai apie tuos siurblius
> buri. Su tokiais apsisprendimo tempais IMO mirsi greiciau nei kazka
> uzbaigsi :)
> Nebent cia toks long term trolinimo stiliukas.

Si rudeni sukako 5 metai nuo pradzios. Mamas statomas ne is banko
paskolos. Tai ir 10 metu butu normalu. O tu tikrai manai, kad man tas
namas labai reikalingas? Yra jis jau pastatytas su grindimis ir
nudazytomis sienomis, nupirkta buitine technika, bet be baldu ir
katilines. Paprasciausiai nemateme reikalo ziemai isikraustyti.
Cia kaip atrodo 2010 metu statyba: namas, pirtis ir ukinis pastatas.
http://www.banga.lt/lt/2content.diary_view_my/2241276-=(3374575193
Specialiai tau reiketu nuotrauku kaip viskas atrodo siuo metu?

Taigi teks pakesti mano trolinima apie SS dar iki kito rudenio, nes
forumas nera tavo asmenine nuosavybe.

O del siurbliu jau buvau pries statant nama nusprendes: pozeminis oro
paemimo kanalas, rekuperatoriu su imontuotu silumos siurbliu, krosnis ir
5kW 300 litru geoterminis boileris. Pozeminis oro paemimas irengtas
pries 5 metus. Krosnis pries keleta metu.
Toliau problema turiu, nes sio boilerio niekas Lietuvoje neparduoda:
http://www.airpac.eu/airpac-en/pdf/star_plaquette.pdf
Jo kaina su 100m gylio greziniu 2 kartus mazesne, negu Daikin,
Mitsubishi, o salciu metu ta pati silumos kieki pagamina 3 kartus pigiau.
Tai vat ir tempiasi laikas.
Rekuperatoriu su silumos siurbliu jau kaip ir dabar pirkciau. Pries
menesi toks PIRMAS Lietuvoje atsirado. Bet tai man neisprendzia karsto
vandens gamybos vasaros metu.

Gal ka nors patarti galetum, o tai kazkaip tusciai tu cia rasineji. Man
tai problemos yra, o tau tik trolinimas gaunasi.