Tema: Re: mulciavimas ?
Autorius: Stork
Data: 2009-05-04 08:52:54
Taip.
Peiliu nieks nesiulo kaitaliot. Tiesiog zoliapjoves su mulciavimo funkcija
kiek kitoks peilis.
Per galva nieks neduos jei nuemes zoles surinkimo deze varysi su paprastu
peiliu ir galvosi kad cia jau mulciavimas. Tiesiog nebus smulkiai sukapota
zolyte ir kai ji padzius-atrodys veja nekaip.
 Aplamai zaidimui su mulciavimu turi labai daznai pjaut veja.